Glad hälsosam semesterperiod

ByMoncler Jackor

Glad hälsosam semesterperiod

Glad hälsosam semesterperiod

Semesterpartiet säsongen är snabbt närmar sig, och för många av oss är vi redo att ta varning till vinterns vindar! Överallt vänder ni från snabbköp fyllda med dekadent genvägar till kontor där nästan alla erbjuder en skyltbehandla vi är omringade med frestelsen. Vad ska man göra? ‘Njut av ansvarsfullt’, säger Reza Zannat, en registrerad dietist som tror att man äter god mat är en ingrediens för god hälsa, vilket leder till lycka. ‘Du kan ta ett favoritrecept och tweak det för att Gå Ner ett Kilo I Veckan göra det läckert men full av hälsofördelar.’ Zannat, co-ordföranden i Food and Culinary Network (Dietitian of Canada), säger att nyckeln planerar och inte tas överraskning. Glicpotatis Potatis med BlomkålSwap i blomkål för hälften av potatisen och ingen kommer att misstänka någonting! stora gula potatisar, skurna i 1/2 tums bitar 1 liten blomkål, skurna i floretter (ca 4 koppar / 1 liter) 2 vitlöksklyftor, finhackad1 msk. (15 ml) smör 1/2 kopp (125 ml) inget Gå Ner I Vikt Snabbt Piller salt tillsatt kycklingbuljong 1/2 tsk. (2 ml) salt (eller smaka på) I en stor kruka med lock, täck potatis med vatten och koka upp. Låt värmen och simma potatis i 10 minuter. Tillsätt blomkålfloretter och koka tills gaffel Gå Ner ett Kilo I Veckan tenderar. Ta bort potatis och blomkål från potten och mosa väl. Tillsätt vitlök, smör, buljong och salt. Lägg till mer buljong, om det behövs, tills önskad konsistens. Säver 4 6.Stovetop-bygg och vild risfyllning En underbar helkorn alternativ till brödspackning. Anpassad från Quick and Easy Three Grain Pilaf (Go Barley). 1/3 kopp (75 ml) kruk bygg

About the author

Moncler Jackor administrator