GMC kommer inte att ändra vad som fungerar

ByMoncler Jackor

GMC kommer inte att ändra vad som fungerar

GMC kommer inte att ändra vad som fungerar

vice president för marknadsföring för Buick och GMC.

Sedan Brook tog ställningen i april, omstrukturerade GMC sitt byråbransch och lanserade den omdesignade 2018 Terrängen med en ny ‘Like a Pro’ -kampanj, inklusive varumärkets första anthem-plats.

Brook, 52, som tidigare ledde varumärkena ‘South Central Region’, har varit med GM sedan 2004, mestadels som en del av Holden-enheten i Går Man Ner I Vikt hans hemland Australien där han var marknadschef.

Han pratade med personalreporter Michael Wayland under en mediehändelse i förort Detroit för Buick Enclave Avenir.

F: Hur har de första sex månaderna varit? Vilka var de första prioriteringarna?

A: De första sex månaderna har varit fantastiska. Det har varit galet upptagen för att vi har haft en fantastisk ny produkt att rulla ut. Det har skett mycket saker på en mycket kort tid. Vi vill gå från bra till stora. Det är det vi alltid vill göra.

Buick har blivit berömd de senaste åren för sin kampanj ‘Upplev New Buick’. Kommer det att fortsätta?

Många marknadsförare kommer in och vill förändra massor av saker. Det sista jag vill göra är att ändra särskilt de grundläggande och de saker som fungerar riktigt bra.

Den kampanjen kommer att fortsätta, men vi ser fram emot att utveckla den, göra det bättre, göra det mer relevant. Vi tror att vi har några bra idéer för Enclave. Du kommer se dem under de närmaste månaderna [januari för Enclave, March for the Regal].

Vad var teorin bakom ‘Gilla ett Pro’ för GMC? Vad har varit de tidiga reaktionerna?

Det handlade om att försöka lägga till lite mer mänsklighet i varumärket. Vi har gjort ett bra jobb för att förklara vad som är bra med våra bilar [med ‘Vi är professionella betyg’]. Vad vi vill göra är att prata om de människor som kör våra bilar och varför det finns så bra pass mellan bilarna och folket.

Vad vi älskar om det är flexibiliteten. Vad vi har fått är semestermeddelanden, olika händelser, säsongsbetonade idéer. Det är oändligt flexibelt. Vi är upphetsade av det, men då är kärnprincipen ‘Vi är professionella betyg’. Det kommer inte att gå iväg. Gå Ner I Vikt På En Vecka Men vi ser bara detta som en riktigt bra plattform för att utnyttja det. Det fungerar här på en annan marknad med olika kunder, olika positionering.

Vi måste se till att vad vi gör ur ett produktperspektiv lever verkligen upp till där vi vill placera varumärket.

Så nej, Gå Ner ett Kilo I Veckan du har inte sett någon bakhjulsdrift med V 8s med Buick.

OBS KOMMENTARER: Automotive News har under de senaste månaderna övervakat en betydande ökning av antalet personliga attacker och missbruk av kommentarer på vår webbplats. Vi uppmuntrar våra läsare att uttrycka sina åsikter och argumentera för sina poäng. Vi förväntar oss oenighet. Vi förväntar oss inte att våra läsare slår på varandra. Om vi ​​ser upprepade beteenden kommer vi att förbjuda kommentaren. Hjälp oss att behålla en civil diskursnivå.

About the author

Moncler Jackor administrator