Millennials shoppingvanor förändrar mode

ByMoncler Jackor

Millennials shoppingvanor förändrar mode

Millennials shoppingvanor förändrar mode

När det gäller modehandel har årtusenden brutit nästan alla regler. Mångfald, inklusivitet och könsfluiditet har blivit branschnormer, som exemplifieras av Jaden Smiths senaste frontning av Louis Vuittons kvinnor s SS16-kampanj. (Bilden ovan). Herrkläder sträcker sig damkläder i tillväxt, där män faktiskt handlar mer än kvinnor online . I själva verket bedömer Amazonas 40 procents ökning av Cyber ​​Monday-försäljningen från sina säljare, alla är online-köpperiod.

Marissa de Miguel, chef för strategin i Montreal s N / A Marknadsföring, anteckningar, ‘Framtiden tillhör varumärken som är märkbara varumärken som uppför sig som våra mest värderade relationer De strömmar sömlöst in och ut ur våra liv, de speglar inte bara våra önskningar och förväntningar, men bidrar till dem på meningsfulla Gå Ner I Vikt På En Vecka sätt. Varumärken som kan ge oss denna typ av erfarenhet är varumärken som vi öppnar våra plånböcker Gå Ner I Vikt På En Vecka för. ‘

Etiketter som Reformation, Cuyana och Zady har blivit ledare för den långsamma moderörelsen. köpa något som är lite dyrare men av högre Går Man Ner I Vikt kvalitet. Reformationen har till och med ett program där du kan skicka dem dina oönskade kläder i posten gratis och de kommer antingen att återanvända eller återvinna det.

About the author

Moncler Jackor administrator